استخدام مربی یوگا برای تیم های ملی کشتی

استخدام مربی یوگا
استخدام مربی یوگا/ بعد از تورنمنت کرواسی و با آغاز اردوی جدید تیم های ملی یک مربی جدید به کادرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد اضافه خواهد شد. وی ۴۵ ساله و بازیکن حرفه‌ای تنیس بوده است.

به گزارش کانون آسیب شناسی یوگا به نقل از صدای کشتی، نامی مالک، نام مربی تازه وارد کشتی ایران است. وی به عنوان مربی یوگا برای بالا بردن انعطاف بدنی کشتی‌گیران و تزریق آرامش در کنار بازتوانی مطلوب ذهنی. به بدنه کادرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد اضافه خواهد شد.

استخدام مربی یوگا نامی مالک با توجه به سن و سال جوانی که دارد می‌تواند ارتباط خوبی با ملی پوشان برقرار کند.

این در حالیست که «Russell» نوروفیزیولوژیست برجسته آکسفورد، مقاله‌ای در مجله پزشکی بریتانیا منتشر کرد. که در آن بیان می‌کند برخی از وضعیت‌های یوگا خطر ایجاد سکته مغزی را به همراه دارد. راسل این هشدار را به یوگا کارن داده که یوگا آسیب‌زا است.

برخلاف ادعای یوگاکاران که یوگا را بی‌عیب و بلکه درمانگر بیماری معرفی می‌کنند. نمونه‌های زیادی وجود دارد که یوگا به یوگاکاران آسیب می‌زند. در سال 1972، یک نوروفیزیولوژیست برجسته آکسفورد «W. Ritchie Russell»، مقاله‌ای در مجله پزشکی بریتانیا منتشر کرد و در آن استدلال می‌کرد که گرچه نادر است، ولی برخی از وضعیت‌های یوگا، حتی در افراد نسبتاً جوان و سالم، خطر سکته مغزی را ایجاد می‌کند.

پیشنهادات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر