The Science of Yoga: the Risks and the Rewards / علم یوگا: خطرات و پاداش ها

علم یوگا: خطرات و پاداش ها ؛ ویلیام جی برود نویسنده پرفروش و نویسنده ارشد نیویورک تایمز است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در تاریخ علم از دانشگاه ویسکانسین در مدیسون دریافت کرد. او در سال 1983 به تایمز پیوست و قبل از آن در واشنگتن برای ساینس (مجله انجمن آمریکایی برای پیشرفت علم) کار می کرد. در بیش از سی سال به عنوان یک روزنامه نگار علمی، صدها مقاله در صفحه اول نوشت. برود برنده دو جایزه «پولیتزر» با همکاران تایمز و همچنین یک جایزه «امی» و یک جایزه «دوپونت» شده است. کتاب های او به ده ها زبان ترجمه برگردانده است.
کتاب علم یوگا: خطرات و پاداش ها یکی از آثار برود است که از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز بوده است. برود خودش یک تمرین‌کننده مادام‌العمر یوگاست. و در کتابش بررسی دقیق ادعاهای مطرح شده در مورد یوگا برای سلامتی، تناسب اندام، سلامت عاطفی، رابطه جنسی، کاهش وزن، بهبودی و خلاقیت را بررسی می‌کند. او با بررسی حرکاتی که می‌توانند آسیب رسان یا حتی کشنده باشند، حقایقی را دربارۀ یوگا افشا می کند.
علم یوگا از بیش از یک قرن تحقیق پرزحمت استفاده می کند تا اولین ارزیابی بی طرفانه از این روش هزاران ساله را ارائه دهد. او می کوشد تا نشان دهد، چه توهماتی دربارۀ یوگا وجود دارد. و آنچه نشاط‌آور و جذاب است، مثل پوسته ای بر آنچه خطرناک است، پوشانده شده است. برود از یک صنعت جهانی رو به رشد پرده برداری می کند که نه تنها دانشمندان کنجکاو را جذب می کند، بلکه معتقدان واقعی و افراد کاریزماتیک را جذب کرده است. او اسطوره ها را در هم می شکند و چشم اندازی غیرمنتظره را ارائه می دهد.

جهت دریافت فایل کامل کتاب اینجا را کلیک کنید.

پیشنهادات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر