احسان رضائیان؛ از آشرام در هند تا اینستاگرام در ایران

احسان رضائیان

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی بهداشت معنوی؛ یکی از افرادی که در اینستاگرام و در حوزه علوم باستانی شرقی بسیار فعال است، احسان رضائیان می باشد.

احسان رضائیان خود را شاگرد شخصی به نام برزو قادری می نامد، هرچند وی برای ادامه آموزش در حوزه علوم باستانی شرقی به هند سفر کرده و مدتی را در آشرام دره آئور گذارنده است.

رضائیان می گوید در زمانی که در هندوستان بوده است در این آشرام تحت تعلیمات استاد سوامی براهمادِو قرار داشته و بسیاری از علوم باستانی هندی را از وی فراگرفته است. با نگاهی به تصاویر این آشرام متوجه استفاده از ستاره شش پر در این آشرام می شویم.

این ستارگان نماد زنانگی و مردانگی در هندوئیسم بوده و ارتباطی با ستاره شش پر صهیونیست ها ندارد.

احسان رضائیان در پروفایل اینستاگرام، خود را آشنا به یوگا، آیورودا، جیوتیش، واستو و طب انرژی معرفی کرده است.

همچنین رضائیان تلاش می کند به طور مستمر با افراد ایرانی که در حوزه موارد فوق آشنایی دارند ارتباط داشته و لایوهای اینستاگرامی منظمی در این زمینه ها برگزار می کند.

هرچند با نگاهی گذرا به پست های اینستاگرام رضائیان می توان مطمئن شد که او یکی از مروجین مهم یوگا است اما وی از مبلغین تائوئیسم بوده و به علم تنجیم و ستاره بینی نیز خیلی علاقه نشان می دهد. رضائیان تلاش می کند ستاره بینی و پیشگویی آینده افراد به ستارگان را یک امر مقدس که ترک شده است نشان دهد.

در همین راستا وی در یکی از پست های اینستاگرامی خود با انتشار برخی آیات قرآن در مورد ستارگان، نسبت به بی مهری به ستاره بینی در قرن حاضر واکنش نشان داده است.

پیشنهادات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر